Apple pay google pay иконки

Apple pay google pay иконки

You have no collections yet

All collections displayed here

What can I do with my collections?

Click on any icon you’d like to add to the collection.

Organize your collections by projects, add, remove, edit, and rename icons.

Use the «Paint collection» feature and change the color of the whole collection or do it icon by icon.

Download your collections in the code format compatible with all browsers, and use icons on your website.

Save a backup copy of your collections or share them with others- with just one click!

You have reached your collections limit. Upgrade to get unlimited collections

Register and create new collections

Are you sure you want to delete this collection?

We are sorry you canceled your Premium subscription

You can still enjoy Flaticon Collections with the following limits:

  • You can choose only 3 collections to keep
  • You can only add up to 100 icons per collection
  • You cannot add Premium icons to your collection
The advantages of your collections changed
  • You can choose only 3 collections to keep
  • You can only add up to 100 icons per collection
  • You cannot add Premium icons to your collection

Keep making the most of your icons and collections

Get 20% OFF our
Annual Premium Plan

Источник

Apple pay google pay иконки

У вас еще нет коллекций

Здесь представлены все коллекции

Что я могу делать со своими коллекциями?

Нажмите на любую иконку, которую хотите добавить в коллекцию.

Организуйте свои коллекции по проектам. Добавляйте, удаляйте, редактируйте и переименовывайте иконки.

Воспользуйтесь функцией «Коллекция красок» и измените цвет всей коллекции или сделайте это постепенно, изменяя иконку за иконкой

Загрузите свои коллекции в формате кода, совместимом со всеми браузерами, и используйте иконки на своем веб-сайте.

Сохраните резервную копию своих коллекций или поделитесь ими с другими — одним нажатием!

Вы достигли своего предельного количества коллекций. Оформите платную подписку, чтобы получить неограниченные коллекции

Зарегистрируйтесь и создавайте новые коллекции

Вы действительно хотите удалить эту коллекцию?

Сожалеем, что вы отменили подписку Premium

Вы по-прежнему можете пользоваться коллекциями Flaticon со следующими ограничениями:

  • Вы можете оставить только 3 коллекции
  • Вы можете добавить не более 100 иконок на каждую коллекцию
  • Вы не можете добавлять в свою коллекцию иконки Премиум
Преимущества ваших коллекций изменились
  • Вы можете оставить только 3 коллекции
  • Вы можете добавить не более 100 иконок на каждую коллекцию
  • Вы не можете добавлять в свою коллекцию иконки Премиум

Продолжайте максимально использовать свои иконки и коллекции

Получите 20% СКИДКУ на нашу годовую подписку Премиум

Источник

Apple Pay Marketing Guidelines

Find out how to let your customers know they can use Apple Pay, the fastest and most secure way to pay in apps and on the web.

Announcing Apple Pay Availability

Let customers know that Apple Pay is available in your app or on your website with messaging across all of your channels. Make sure to highlight the ease of use, security, and privacy that Apple Pay brings to customers. And with the canMakePayments API, relevant messaging within your app and website can be shown only to customers with devices that support Apple Pay.

Messaging within an App

Use messaging within your app to let customers know that they can purchase with Apple Pay. Include a reminder at checkout and keep messaging concise.

Now Accepting Apple Pay
Apple Pay is the easiest and most secure way to pay in [app name].

Simply tap Buy with Apple Pay and complete your purchase without the need to add to a cart or fill out a form.

App Store Product Page

Update your App Store product page description, screenshots, and previews to let customers know that Apple Pay is available in your app. Make sure your content reflects the authentic purchase process.

Quick and Secure Checkout with Apple Pay
Apple Pay is the easiest and most secure way to pay in [app name].

Email

Send your customers an email within the first week of supporting Apple Pay. You can include a screenshot of your payment page with the Apple Pay button. Make sure that the screenshot reflects the authentic purchase process.

Читайте также:  Айфон как пользоваться подкастами

Recommended messaging for email:

Apple Pay is now available in [your website or app name].
Apple Pay is the easiest and most secure way to pay in [your website or app name]. Simply buy with Apple Pay and complete your purchase without the need to add to a cart or fill out a form.

Need to set up Apple Pay ? Just open the Wallet app on your iPhone and tap “+” to get started.

Social

Announce the availability of Apple Pay on your social media. You can include a screenshot of your payment page with the Apple Pay button. Make sure that the screenshot reflects the authentic purchase process.

Recommended messaging for social channels:

Apple Pay is now available in [website or app name].
Apple Pay is the easiest and most secure way to pay in [your website or app name]. Simply tap Buy with Apple Pay and complete your purchase without the need to add to a cart or fill out a form.

Web Banner

Use banners on your website to let customers know that they can purchase with Apple Pay in Safari. Keep messaging concise.

Now Accepting Apple Pay
Apple Pay is the easiest and most secure way to pay on [app name] in Safari.

Encouraging Use of Apple Pay

Apple Pay messaging should be consistent throughout the customer experience.

Marketing across all channels throughout the year helps customers understand the value of Apple Pay and drives a steady increase in Apple Pay usage. In addition, consider providing an exclusive incentive for Apple Pay purchases, such as a discount, free delivery, or gift, which you can also communicate in the promotional text of your App Store product page. Promotional text can be updated at any time and does not require an app submission.

In order to support an Apple Pay exclusive offer, you’ll need to do the following.

Using the Apple Pay Mark

Marketing Communications

Use the Apple Pay mark in marketing communications only when promoting Apple Pay in relation to your payment options. Do not use the mark in general product or company promotions. The main message of the communication must be related to Apple Pay.

Artwork

The Apple Pay mark is available only in white with an outline rule. Other color options are not available. Do not alter the artwork in any way or create your own version of the Apple Pay mark. Use only the artwork provided by Apple.

Clear Space

For marketing communications, the minimum clear space for the mark is one quarter the height of the mark. Do not place graphics or typography in the clear space area. Do not allow the Apple Pay mark to share its surrounding border with another button or graphic. Maintain clear space around the mark.

Background Color

A white or light background is preferred when displaying the Apple Pay mark. The mark can also appear on a marketing layout that features a dark background.

Marketing Communications Examples

Use the Apple Pay mark when the main message focuses on Apple Pay. The Apple Pay mark must be secondary in size and placement to the main message or app or company identity. The Apple Pay mark cannot overpower the layout.

When an Apple device is included, display your app on the device’s screen exactly as it appears when your app is running. Screens from the Apple Pay payment flow within your app can be shown. Follow the instructions in the Apple Product Images section.

Use the Download on the App Store badge when the main message focuses on app promotions.

Do not combine the Download on the App Store badge and the Apple Pay mark in the same layout space. Select the asset provided by Apple that most closely supports the content of the communication.

Incentive within an App

Use the Apple Pay mark when the main message focuses on Apple Pay. When your app offers an Apple Pay incentive, detect if the user’s device has Apple Pay set up. If the device does not have Apple Pay set up, display the Set up Apple Pay button. If Apple Pay is set up on the device, provide a quick way for the user to select Apple Pay as their default payment method.

Читайте также:  Мой айфон самый лучший

For more information on using the Apple Pay button in your apps, see the Human Interface Guidelines.

Home Page

On large layouts, such as the landing page of a website or a full-page print ad, the Apple Pay mark and the Download on the App Store badge can appear on the same layout when each is placed in a dedicated tile or other area with content that promotes either Apple Pay or an app. Do not place the Apple Pay mark and the Download on the App Store badge together in a tile. The Apple Pay mark and Download on the App Store badge can be placed only near content related to their use.

Dos and Don’ts

  • Use only the artwork provided by Apple.
  • Use the Apple Pay mark when other payment identities are also displayed in a similar format.
  • Use the mark in marketing communications when the main message of the communication promotes Apple Pay.
  • Do not create your own version of the Apple Pay mark.
  • Do not alter the artwork in any way. Do not adjust the width or the aspect ratio of the artwork.
  • Do not display a mark that is smaller than other payment identities in a similar format.
  • Do not adjust the corner radius on the artwork.
  • Do not translate the word Pay within the Apple Pay mark.
  • Do not add messages to the mark.
  • Do not add visual effects such as shadows, glows, or reflections to the mark.
  • Do not flip, rotate, or animate the mark.

Editorial Guidelines

Messaging that describes Apple Pay can appear in communications promoting your capability to activate the Apple Pay feature in iOS, watchOS, or on your website.

Using the Name Apple Pay

When using the name Apple Pay in headlines or copy, always typeset Apple Pay as two words with an uppercase A and uppercase P followed by lowercase letters. Never use the Apple logo to represent the name Apple in text.

In U.S. communications, use the registered trademark symbol (®) the first time Apple Pay appears in body copy.

Typesetting Apple Trademarks

Apple trademarks must be typeset exactly as they appear on the Apple Trademark List. For example, Face ID is typeset as two words with an uppercase F followed by lowercase letters, and uppercase ID. Typeset iPhone with a lowercase i and an uppercase P followed by lowercase letters. The name iPhone should start with a lowercase i even when it is the first word in a sentence, paragraph, or title.

Typeset Apple trademarks in a manner that is consistent with your company’s identity. Match the font used in the rest of your communication. Do not imitate Apple typography.

Suggested Messaging

You can use the suggested messaging below to promote Apple Pay in promotions, or you can develop your own copy related to your offer. Always follow the guidelines for using the name Apple Pay described on this page.

  • Make your payment easily and securely using your iPhone or iPad with Face ID or Touch ID.
  • Apple Pay transforms payments within apps and websites with an easy, secure, and private way to check out.

Do Not Translate

Do not translate Apple Pay or any other Apple trademark. Always use Apple, Apple Pay, iPhone, Face ID, Touch ID, and other Apple trademarks in English, even when they appear within text in a language other than English.

Trademark Attribution

Do not add a trademark symbol to the Apple Pay UI assets provided by Apple. In apps, include Apple trademark attributions wherever legal information is displayed.

In marketing communications, distributed only in the United States, the appropriate symbol (™, ℠, or ®) must follow each Apple trademark the first time it is mentioned in marketing copy, for example:

Источник

Как Google Pay, Apple Pay и Samsung Pay изменили рынок платежей и что из них лучше

Бесконтактная оплата со смартфона удобна: достаточно приложить телефон к терминалу и деньги уйдут продавцу. Мы сделали обзор трех приложений для бесконтактной оплаты: разобрались в их особенностях, в том, как они повлияли на рынок и какое из них лучше использовать.

Как бесконтактная оплата повлияла на рынок

Apple Pay, Google Pay или Samsung Pay — приложения для бесконтактной оплаты товаров и услуг в магазинах, оборудованных банковскими терминалами. Google Pay, которое раньше называлось Android Pay, подходит смартфонам с операционной системой Android. Apple Pay и Samsung Pay — устройствам на iOS и смартфонам Samsung соответственно.

Читайте также:  Кто мог удалить контакты apple id

Появление этих приложений сильно повлияло на розничную торговлю. По заявлению главы MasterСard, еще в 2016 году 58% опрошенных предпочитали оплачивать покупки с помощью смартфона. В 2017 году резко выросли продажи смартфонов, поддерживающих бесконтактные платежи: на 60% по сравнению с 2016 годом — об этом рассказали «Ведомости». В 2018-м банки сообщили, что минимум четверть россиян используют бесконтактную технологию:

  • «Сбербанк» рассказал, что в апреле 2018 года доля платежей со смартфонов составила 23%.
  • За последний год платежей через системы Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay и Garmin Pay картами ЮMoney стало больше в 2,5 раза. При этом оборот увеличился в 3,1 раза.

Доля бесконтактных платежей со смартфона постоянно растет. Так, в общем объеме бесконтактных платежей через ЮMoney доля платежей смартфонами выросла с 29% до 39%, на оборот приходится 48% — за год этот показатель увеличился в 1,5 раза. А средний чек в 2018 году варьировался от 500 ₽ до 1300 ₽.

Подобные приложения удобнее наличных: не нужно носить с собой карту, копаться в кошельке, складывать сдачу, считать, правильно ли ее дали — все в смартфоне. Бесконтактная оплата меняет розничную торговлю:

  • Увеличивает суммы оплат — когда человек платит с телефона и видит только цифры на экране, ему психологически легче расстаться с деньгами по сравнению с оплатой наличными.
  • Уменьшает очереди — для оплаты достаточно приложить телефон к терминалу. Другие способы занимают больше времени: при оплате картой нужно вводить пин-код, при оплате наличными — передать деньги кассиру и взять сдачу.

Давайте сравним: Google Pay, Apple Pay, Samsung Pay

В целом приложения похожи. Apple Pay, Samsung Pay, Google Pay позволяют привязывать несколько банковских карт и карт лояльности, чтобы использовать их для оплаты. Все три безопасны — передают данные по защищенному протоколу. Они поддерживают оплату не только через терминал, но и в интернет-магазинах и через терминал без подключения к интернету. Смартфон с любым приложением достаточно просто поднести к терминалу, а если сумма превышает 1000 ₽, подтвердить покупку отпечатком пальца, PIN-кодом, графическим ключом или сканированием лица.

Но есть и отличия. Например, Apple Pay и Google Pay работают по технологии NFC — ими можно оплачивать покупки в терминалах, которые поддерживают бесконтактную оплату. А Samsung Pay дополнительно поддерживает технологию MST, имитируя магнитную полосу обычных банковских карт, — это приложение подходит для оплаты покупок на любых терминалах. Телефон как бы транслирует созданную магнитную полосу на 7–8 сантиметров вокруг. Кроме того, на смартфоны от Samsung можно установить приложение Google Pay, а не только Samsung Pay. Об остальных отличиях читайте ниже.

Внешний вид

Google Pay. На главной странице видны списки последних транзакций и доступных карт. Последние отображаются только лицевой стороной. Заднюю посмотреть нельзя, но весь контент на них можно увидеть пролистыванием. Например, в описании карт лояльности видны полезные ссылки и расписание работы магазинов. Центральное изображение может быть анимированным:

Apple Pay. На главной тоже видны списки транзакций и доступных карт. Карты двухсторонние:

  • Спереди размещены логотип компании, изображение, проценты скидок, баланс, спецпредложения
  • Сзади — номера телефонов, ссылки и email

В настройках карты можно полностью поменять ее цвет — например, чтобы оформить интерфейс по своему вкусу или быстро выбирать способ оплаты, не вчитываясь в названия.

Samsung Pay. Ничего необычного: на главной — списки доступных вариантов оплаты и последних транзакций. Если нажать на нужную карту лояльности, получите всю информацию о ней: номер, срок действия, расписание работы магазина, ссылки на его сайт.

Функциональность

Google Pay. Работает с банковскими картами нового образца от Visa и MasterCard и с картами лояльности — всего 97 поддерживаемых способов оплаты. Число подключаемых карт не ограничено.

Позволяет оплачивать покупки без интернета за счет чипа NFC, но не более 6 подряд. Доступны платежи в браузерах Chrome, Safari и Firefox, а также в приложениях KFC, «Азбука Вкуса», H&M и других.

Apple Pay. Работает с банковскими картами и картами лояльности, позволяет подключить до 8 штук. Сервис сотрудничает с 90 российскими банками.

Позволяет переводить другим пользователям, но только тем, у кого тоже установлено это приложение. Возможна оплата через Apple Pay в терминалах без подключения к интернету и в браузере Safari. Также доступна оплата в приложениях «Аэрофлот», «КиноПоиск», «Яндекс.Такси», Lamoda и других.

Samsung Pay. Принимает карты лояльности и банковский «пластик», всего от 80 компаний и банков. К приложению можно привязать до 10 карт одновременно.

За счет технологии MST позволяет оплачивать покупки без интернета в неограниченном количестве и платить даже на старых терминалах, которые принимают только карты. Также позволяет переводить деньги другим пользователям приложения и оплачивать заказы на 340 тысячах сайтов, использующих Visa Checkout.

Источник

Оцените статью