- Бесплатная поддержка
- Что подразумевает бесплатная поддержка?
- В каком объеме предоставляется бесплатная поддержка?
- Как компания Apple определяет понятие «обращение в службу поддержки»?
- Поддержка приложения «Почта»
- Поиск настроек приложения «Почта»
- Сервер входящей почты
- Сервер исходящей почты
- Сервер исходящей почты (для Mac OS)
- Сервер входящей почты
- Сервер исходящей почты (для iOS)
- Популярные темы
- Добавление учетной записи электронной почты на устройство iOS
- Информация в iCloud не синхронизируется
- Использование эмодзи на компьютере Mac
- Contact Apple for support and service
- The United States and Canada
- Latin America and the Caribbean
- Europe
- Africa
- Asia Pacific
- App Store
- About the App Store
- App management
- Guidelines and requirements
- App Review
- Business and marketing insights
- Contact us
- Membership and tools
- App Review
- Intellectual property issues
- App name issues
- App removals and appeals
- iOS and iPadOS usage
- iPhone
Бесплатная поддержка
Что подразумевает бесплатная поддержка?
Бесплатная поддержка оборудования подразумевает поддержку по телефону по основным вопросам настройки, установки, сборки и подключения. Дополнительную информацию см. в справочных материалах, входящих в комплект поставки продукта Apple.
Бесплатная поддержка программного обеспечения подразумевает поддержку по телефону по вопросам установки, запуска или переустановки (без восстановления данных) при условии, что оборудование соответствует минимальным системным требованиям для рассматриваемых программ. Дополнительную информацию см. в справочных материалах, входящих в комплект поставки продукта Apple.
Права, предоставляемые ограниченной годовой гарантией Apple и программой поддержки AppleCare Plan, дополняют положения закона о защите прав потребителей. Чтобы узнать подробности, нажмите здесь.
В каком объеме предоставляется бесплатная поддержка?
Для большинства программных и аппаратных продуктов Apple предоставляется неограниченная бесплатная поддержка при обращении в течение 90 дней с момента приобретения устройства или в течение большего срока, если это предусмотрено применимым законодательством. Покупатели устройств из коллекции Apple Watch Edition получают право на бесплатную поддержку в течение 2 лет. Дополнительную информацию см. в справочных материалах, входящих в комплект поставки продукта Apple.
Ваш оператор беспроводной связи имеет партнерские отношения с Apple и обеспечивает техническую поддержку iPhone. Чтобы получить дополнительные сведения, обратитесь к оператору беспроводной связи, у которого было приобретено устройство iPhone.
Права, предоставляемые ограниченной годовой гарантией Apple и программой поддержки AppleCare Plan, дополняют положения закона о защите прав потребителей. Чтобы узнать подробности, нажмите здесь.
Как компания Apple определяет понятие «обращение в службу поддержки»?
Компания Apple определяет понятие «обращение в службу поддержки» как конкретную отдельную проблему, решаемую путем выявления одной ее первопричины. Компания Apple по собственному усмотрению определяет, что считать обращением в службу поддержки. Обращение в службу поддержки считается решенным, если клиенту предоставлена следующая информация:
- сведения, помогающие решить проблему;
- описание способа получения программного решения, которое поможет решить проблему;
- уведомление о том, что проблема вызвана известной нерешенной проблемой или связана с несовместимостью с поддерживаемым продуктом;
- информация, характеризующая проблему как решенную путем обновления поддерживаемого продукта до более поздней версии;
- уведомление о том, что проблема отнесена к разряду проблем с аппаратным обеспечением;
- информация о том, что проблема выявлена на уровне продукта стороннего производителя, не предусматривающего поддержку Apple.
Источник
Поддержка приложения «Почта»
Поиск настроек приложения «Почта»
Нужно проверить настройки электронной почты? Просто введите свой адрес электронной почты в поле ниже, и мы сообщим вам настройки приложения «Почта».
Сервер входящей почты
Тип учетной записи
Kerberos 5 (GSSAPI)
Аутентифицированный POP (APOP)
Имя хоста сервера
Сервер исходящей почты
Сервер исходящей почты (для Mac OS)
Тип учетной записи
Kerberos 5 (GSSAPI)
Аутентифицированный POP (APOP)
Имя хоста сервера
Сервер входящей почты
Тип учетной записи
Kerberos 5 (GSSAPI)
Аутентифицированный POP (APOP)
Имя хоста сервера
Сервер исходящей почты (для iOS)
Тип учетной записи
Kerberos 5 (GSSAPI)
Аутентифицированный POP (APOP)
Имя хоста сервера
Примечание. Компания Apple может сохранять и использовать ваш адрес домена (например, yahoo.com, gmail.com и т. п.) с целью улучшения продуктов и услуг. При этом компания Apple не будет сохранять, использовать и предоставлять третьим лицам ваш полный адрес электронной почты.
Популярные темы
Советы по устранению неполадок и инструкции, которые помогут использовать все возможности приложения «Почта»
Добавление учетной записи электронной почты на устройство iOS
Существует два способа настройки учетной записи электронной почты в приложении «Почта» на iPhone, iPad или iPod touch — автоматически или вручную. Узнайте, какой способ вам больше подходит.
Информация в iCloud не синхронизируется
В этой статье рассказывается о том, что делать, если вам требуется помощь. Например, если вы внесли изменения в свои контакты, календари или напоминания на одном устройстве, но они не отображаются на остальных.
Использование эмодзи на компьютере Mac
В macOS есть функции, которые упрощают поиск и ввод специальных символов, таких как эмодзи, диакритические знаки и символы валют.
Источник
Contact Apple for support and service
See a list of Apple phone numbers around the world.
Please note that this is the contact page for support and service, not the corporate page for contacting Apple, which includes information on sales and product inquiries.
Before you call, have your serial number ready or start your support request online and we’ll connect you to an expert.
Many phone numbers listed here only work when dialed from within their associated countries or regions. If your country or region is not listed, view all support options.
The United States and Canada
Education customers
Support: 1-800-800-2775
Sales: 1-800-780-5009
Enterprise
1-866-752-7753
App Store, iTunes Store, and Apple Books billing and help
Contact Apple Support
Apple Cash and person to person payments
1-877-233-8552
Latin America and the Caribbean
Brazil
0800-761-0880
Mexico
001-866-676-5682
Europe
Austria
0800 220325
Belgium (French)
0800 80 404
Belgium (Flemish)
0800 80 407
Bulgaria
00800 6002 7753
Croatia
0800 222 427
Cyprus
800 92433
Czech Republic
800 700527
Denmark
80249625
Estonia
8000 044333
Finland
0800 96372
Germany
0800 6645 451
Greece
00800 4414 5417 2
021 0300 9960 1
Hungary
06 80 983 435
Ireland
1800 804 062
Italy
800915904
Latvia
800 03251
Liechtenstein
0800 00 1853 2
Lithuania
(8-800) 30772
Luxembourg
800 24550
Malta
800 62072 2
Netherlands
0800 0201581
Norway
240 55133 1
Poland
00800 4411875 2
Portugal
800207983
Romania
0800 400138
Russia
8 800 555 6734 3
Slovakia
0800 178661
Slovenia
0800 80321
Spain
900812703
Sweden
020 100 529
Turkey
00800 4488 29878 2
0216 282 1622 1
Ukraine
0800 509 382
Telephone numbers are subject to change.
- Local and national telephone rates apply. Back
- Toll-free phone number is for landlines. You may be charged when calling from a mobile phone. This number may not be accessible from some mobile network providers. For more information, contact your network provider. Back
- PSTN local rate for Moscow, national rates for other regions. In accordance with the sanctions on the Crimea Region announced by the US Government on December 19, 2014 and European Council Regulation No 1351/2014 dated December 18, 2014, the sale of Apple products and/or provision of services related to Apple products in the Crimea Region is suspended as of February 1, 2015. Back
Africa
Egypt
0800 000 0888 1
South Africa
0800 444 426 1
Telephone numbers are subject to change.
- Toll-free phone number is for landlines. You may be charged when calling from a mobile phone. This number may not be accessible from some mobile network providers. For more information, contact your network provider. Back
Asia Pacific
Australia
(61) 1-300-321-456 1
Brunei
801-4384 2
Fiji
(61) 1-300-321-456 3
Guam
1-800-865-0853
India
000800 1009009 1 4
Indonesia
0800-1-027753
Japan
Within Japan:
0120-277-535
Outside Japan:
(81) 3-6365-4705 1
Macau
(853) 6262-1631 1
Malaysia
1-800 803 638
New Zealand
0800 1 27753
Pakistan 1 4
Dial 00800 01001 first,
then dial 800 361 0479
Philippines 4
1-800-1441-0234 (PLDT and
Smart Communications)
1-800-8908-8277 (Globe)
Singapore
Within Singapore:
800-186-1087
Outside Singapore:
(65) 6972-5171 1
South Korea
080 333 4000 4
Taiwan
0800-095-988
Thailand
Within Thailand:
1800 019 900 5
Tonga
(61) 1-300-321-456 3
Vanuatu
(61) 1-300-321-456 3
Vietnam
1800 1127
Telephone numbers are subject to change.
- Local and national telephone rates apply. Back
- Free phone technical support number is not accessible by mobile phone. Back
- Customers calling will be charged at relevant IDD carrier IDD rate. Back
- Toll-free phone number is for landlines. You may be charged when calling from a mobile phone. This number may not be accessible from some mobile network providers. For more information, contact your network provider. Back
- This phone number is only accessible from dialing within Thailand. Back
Источник
App Store
The App Store makes it simple for users to discover, purchase, and download apps for iPhone, iPad, Mac, Apple TV, and Apple Watch. Enroll in the Apple Developer Program to distribute your apps worldwide on the App Store.
About the App Store
Find out how the App Store empowers you to distribute apps in the thriving app economy and successfully run and grow a global business. Get an overview of the extensive app management tools and marketing resources you can access, and the capabilities you can integrate into your apps on the App Store.
App management
App Store Connect lets you upload, submit, and manage your apps, in-app purchases, and in-app events on the App Store from the web, iPhone, or iPad. You can also monitor your sales and downloads, test your apps, manage agreements and financial information, and more.
Guidelines and requirements
Get details on design, app review, and marketing criteria. Find out how to design intuitive apps for Apple platforms, let customers know that your app is available on the App Store, and much more.
App Review
We review all apps, app updates, app bundles, in-app purchases, and in-app events submitted to the App Store to help provide a safe and trust experience for users and the opportunity for developers to succeed. Learn how to prepare for review, discover common issues that cause rejections, and more.
Business and marketing insights
Learn how to make the most of the App Store by building an effective product page, improving your app’s discoverability, and taking advantage of features like pre-orders and in-app purchases. Find out how to engage users with in-app events, onboarding experiences, responses to reviews, and much more.
Contact us
Membership and tools
You can contact us for help with managing your membership or using App Store Connect to upload metadata, set up in-app purchases, submit for review, and much more. Select the topic that best describes your question to connect with experts who can help.
App Review
You can contact us to get details on your submission’s status, ask for clarification on a rejection, appeal a rejection, request an expedited review, suggest guideline changes, and more.
Intellectual property issues
If you believe that an app on the App Store infringes your intellectual property rights, you can submit a claim at the following link and Apple Legal will put you in contact with the provider of the disputed app.
App name issues
If you believe that an app is preventing you from using the app name that you have rights to use, you can submit a claim at the following link. Where appropriate, Apple Legal will forward your contact information and claim to the developer of the blocking app so that they can contact you directly.
App removals and appeals
Apple sometimes receives notices that require us to remove content on the App Store. We may also remove content for the reasons set forth in the App Store Review Guidelines or any of our agreements with you. Apple will notify you when, where, and why an app is removed from sale, with the exception of situations in which notification would be futile or ineffective, could cause potential danger of serious physical injury, could compromise Apple’s ability to detect developer violations, or in instances related to violations for spam, phishing, and child exploitation imagery. Whenever possible, apps that are removed from the App Store will only be removed in countries and territories specific to the issue, and will remain available in locations that aren’t impacted. If you believe your app should be reinstated on the App Store, you can appeal the removal.
iOS and iPadOS usage
As measured by the App Store on June 3, 2021.
iPhone
90 of all devices introduced in the last four years use iOS 14.
85 of all devices use iOS 14.
91 of all devices introduced in the last four years use iPadOS 14.
79 of all devices use iPadOS 14.
Feedback Assistant
Submit bug reports and request enhancements to APIs and developer tools.
Send us feedback
Developer Forums
Ask questions and find answers by Apple engineers and other developers.
Contact Us
Tell us how we can help and we’ll find a solution by phone or email.
Источник