No display on apple iphone

iPhone 11 Display Module Replacement Program for Touch Issues

Apple has determined that a small percentage of iPhone 11 displays may stop responding to touch due to an issue with the display module. Affected devices were manufactured between November 2019 and May 2020.

If your iPhone 11 has been exhibiting this issue, please use the serial number checker below to see if your device is eligible for this program. If so, Apple or an Apple Authorized Service Provider will provide service, free of charge.

Note: No other iPhone models are part of this program.

Service Process

Choose one of the options below to have your iPhone 11 serviced. Your iPhone will be examined prior to any service to verify that it is eligible for this program.

  • Find an Apple Authorized Service Provider.
  • Make an appointment at an Apple Retail Store.
  • Contact Apple Support to arrange mail-in service via the Apple Repair Center.

Before service, backup your iPhone to iCloud or your computer. Learn more about preparing your iPhone for service.

If your iPhone 11 has any damage which impairs the ability to complete the repair, such as a cracked screen, that issue will need to be resolved prior to the service. In some cases, there may be a cost associated with the additional repair.

Additional Information

Apple may restrict or limit repair to the original country or region of purchase.

This worldwide Apple program doesn’t extend the standard warranty coverage of the iPhone 11.

If you believe your iPhone 11 was affected by this issue, and you paid to repair your device, you can contact Apple about a refund.

The program covers affected iPhone 11 devices for 2 years after the first retail sale of the unit.

Источник

Сведения об оригинальных дисплеях iPhone

Дисплеи iPhone разработаны, протестированы и изготовлены в соответствии со стандартами качества и производительности Apple. Сюда относятся интуитивно понятная функция Multi-Touch с быстрым откликом, высокий уровень яркости, точная цветопередача, баланс белого, а также такие возможности для производительности, как True Tone, Night Shift и «Тактильное касание».

Важность обслуживания квалифицированными техническими специалистами, которые используют оригинальные дисплеи Apple

Если необходимо заменить дисплей iPhone, важно, чтобы это сделали сертифицированные технические специалисты, которые используют для ремонта оригинальные запасные части дисплеев Apple.

Дисплеи iPhone должны заменять только технические специалисты, которые прошли обучение обслуживанию продукции Apple и используют оригинальные запасные части и инструменты Apple. К таким поставщикам услуг относятся компания Apple, авторизованные сервисные центры компании Apple или независимые ремонтные центры, которые используют оригинальные запасные части Apple. Если замену выполнял кто-либо другой, это может привести к перебоям в работе или вызвать проблемы с качеством либо безопасностью дисплея из-за невыполнения регламента и правил техники безопасности. Дисплеи Apple с точностью подогнаны под корпус. Если во время ремонта не были должным образом заменены винты или кожухи, незакрепленные детали могут повредить аккумулятор, вызвать перегревание или привести к травматизму.

Читайте также:  Через сколько циклов менять аккумулятор iphone

В зависимости от своего местоположения вы можете заменить дисплей iPhone (по гарантии или без) в магазине Apple Store или авторизованном сервисном центре компании Apple, кроме того, можно отправить iPhone в ремонтный центр Apple. Независимые поставщики услуг ремонта* также предлагают оригинальные запасные части для негарантийной замены дисплея, выполняемой обученными техническими специалистами.

Для обеспечения оптимальной производительности и качества дисплей iPhone разрабатывается с учетом ПО iOS. Неоригинальный дисплей может вызвать проблемы с совместимостью или производительностью. Например, может возникнуть проблема после обновления ПО iOS, содержащего обновления для дисплея.

Если в сервисном центре используются неоригинальные запасные части дисплея, могут также возникать следующие проблемы.

Проблемы с функцией Multi-Touch

  • Функция Multi-Touch срабатывает не на всех участках экрана.
  • Multi-Touch работает хуже (например, экран не реагирует на касания или реагирует не в том месте).
  • Касания случайно регистрируются во время вызова.
  • Дисплей не выключается во время вызовов.
  • Регистрируются случайные касания ладонью или ее ребром.

Проблемы с яркостью и цветопередачей дисплея

  • Дисплей True Tone работает неправильно.
  • Датчик внешней освещенности не работает или работает хуже, что приводит к тусклости или несоответствующей яркости экрана.
  • Цветовая калибровка выполняется неправильно (например, цвета на дисплее отображаются с желтым или синим оттенком).
  • Яркость дисплея неравномерная.
  • Максимальный уровень яркости уменьшен.
  • Аккумулятор разряжается из-за случайных действий клиента.

* Независимые поставщики услуг ремонта предлагают негарантийный ремонт iPhone и Mac. У них есть доступ к оригинальным запасным частям Apple, инструментам, программам обучения, руководствам по обслуживанию, средствам диагностики и ресурсам.

Важное сообщение в отношении дисплея

Если при переходе в меню «Настройки» > «Основные» > «Об этом устройстве» отображается следующее сообщение, значит, проверить дисплей iPhone не удается. Это относится к моделям iPhone 11 и более поздним.

«Не удается проверить подлинность дисплея Apple в этом iPhone. Подробнее…»

Дополнительно может отобразиться такое уведомление: «Компания Apple обновила информацию устройства этого iPhone». Это означает, что компания Apple обновила сведения об устройстве для вашего iPhone в целях обслуживания, анализа уровня безопасности и улучшения будущих продуктов.

Эти уведомления не влияют на возможность использовать iPhone или дисплей.

Уведомление будет отображаться на экране блокировки в течение первых 4 дней использования устройства, а в приложении «Настройки» — в течение 15 дней. По истечении этого периода найти уведомление можно будет в меню «Настройки» > «Основные» > «Об этом устройстве».

Источник

About the Super Retina display and Super Retina XDR display on your iPhone

Learn how to get the most out of the Super Retina display on your iPhone X, iPhone XS, or iPhone XS Max, and the Super Retina XDR display on your iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, or iPhone 13 Pro Max.

The Super Retina display in iPhone X, iPhone XS, and iPhone XS Max and the Super Retina XDR display in iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, and iPhone 13 Pro Max were engineered by Apple to meet our incredibly high standards. We believe these are the best OLED displays that have ever shipped in a smartphone while offering incredible color accuracy. The Super Retina and Super Retina XDR displays have incredible contrast, high brightness, and a cinema standard wide color gamut. Together with the best system color management, colors are precisely calibrated to deliver an optimal viewing experience.

Читайте также:  Резервное копирование iphone mac

High Dynamic Range

Super Retina and Super Retina XDR also feature High Dynamic Range (HDR), which delivers a broad range of dark and light areas in photos and video. This allows you to see deep true blacks and pure bright whites while retaining dramatic nuances in between. Photos look more vivid, and everything you watch in Dolby Vision, HDR10, or HLG is more stunning than ever.

OLED technology

The Super Retina and Super Retina XDR displays use organic light-emitting diode (OLED) technology. Super Retina and Super Retina XDR includes further advancements over traditional OLED displays to enable an incredible viewing experience, for the first time rising to the standards of iPhone.

OLED technology delivers an incredibly high contrast ratio and high resolution. And with no backlight, OLED emits light through each pixel, allowing for a thinner display. The Super Retina and Super Retina XDR displays overcome challenges with traditional OLED displays with their high brightness, wide color support, and incredible color accuracy.

If you look at an OLED display off-angle, you might notice slight shifts in color and hue. At reduced display brightness levels against black backgrounds, you might notice a slight blur or color change while scrolling. These are characteristics of OLED and are normal behavior. With extended long-term use, OLED displays can also show slight visual changes. This is also expected behavior and can include “image persistence” or “burn-in,” where the display shows a faint remnant of an image even after a new image appears on the screen. This can occur in more extreme cases such as when the same high contrast image is continuously displayed for prolonged periods of time.

We’ve engineered the Super Retina and Super Retina XDR displays to be the best in the industry in reducing the effects of OLED «burn-in.» This includes special algorithms that monitor the usage of individual pixels to produce display calibration data. Your iPhone uses that data to automatically adjust the brightness levels for each pixel as needed to reduce visual effects from «burn-in» and to maintain a consistent viewing experience.

In addition, all displays, including OLEDs and LCDs, might be susceptible to reduced brightness levels as the display ages over time. This can occur on any consumer-electronics product.

Get the most out of the Super Retina and Super Retina XDR displays

With the latest version of iOS, your iPhone is specially designed to minimize the effects of long-term use and extend the viewing life of the Super Retina and Super Retina XDR displays. Here are some additional things you can do to get the most out of your Super Retina or Super Retina XDR display:

  • Update your iPhone to the latest version of iOS. When a new update is available, you’ll see a prompt to update. You can also check for updates in Settings > General > Software Update.
  • Use Auto-Brightness to automatically adjust the brightness of your display based on the ambient light in your location. This setting is on by default. To check this setting, go to Settings > Accessibility > Display & Text Size, then scroll down and turn on Auto-Brightness.
  • Set your iPhone to turn off the display when you aren’t using it. Choosing a shorter time is recommended. To adjust this setting, go to Settings > Display & Brightness > Auto Lock.
  • Avoid displaying static images at maximum brightness for long periods of time. If you have an app that keeps your display on when you aren’t actively using your iPhone, you can temporarily reduce the brightness level using Control Center.
Читайте также:  Функциональному тесту оборудования apple

Information about products not manufactured by Apple, or independent websites not controlled or tested by Apple, is provided without recommendation or endorsement. Apple assumes no responsibility with regard to the selection, performance, or use of third-party websites or products. Apple makes no representations regarding third-party website accuracy or reliability. Contact the vendor for additional information.

Источник

If your iPhone won’t turn on or is frozen

If your iPhone has a frozen screen, doesn’t respond when you touch it, or becomes stuck when you turn it on, learn what to do.

iPhone screen is black or frozen

iPhone is stuck on the Apple logo

If your screen is black or frozen

Follow the steps for your device.

On your iPhone 8 or later, including iPhone SE (2nd generation)

  1. Press and quickly release the volume up button.
  2. Press and quickly release the volume down button.
  3. Press and hold the side button until you see the Apple logo.
  4. If your phone doesn’t turn on, follow these steps to check your hardware and charge your phone. You might need to charge for up to an hour.
  5. If your phone still doesn’t turn on, contact Apple Support.

On your iPhone 7 or iPhone 7 Plus

  1. Press and hold both the side button and the volume down button until you see the Apple logo.
  2. If your phone doesn’t turn on, follow these steps to check your hardware and charge your phone. You might need to charge for up to an hour.
  3. If your phone still doesn’t turn on, contact Apple Support.

On your iPhone 6s and earlier, including iPhone SE (1st generation)

  1. Press and hold both the Home button and the side button or the top button until you see the Apple logo.
  2. If your phone doesn’t turn on, follow these steps to check your hardware and charge your phone. You might need to charge for up to an hour.
  3. If your phone still doesn’t turn on, contact Apple Support.

If your iPhone turns on but gets stuck during start up

If you see the Apple logo or a red or blue screen during startup, try these steps:

  1. Connect your iPhone to a computer. On a Mac with macOS Catalina, open the Finder. On a Mac with macOS Mojave or earlier, or on a PC, open iTunes. Find out which macOS your Mac is using.
  2. Select your iPhone on your computer.
  3. While your iPhone is connected, follow these steps:
    • On your iPhone 8 or later, including iPhone SE (2nd generation): Press and quickly release the volume up button. Press and quickly release the volume down button. Then press and hold the side button.

  • On your iPhone 7 or iPhone 7 Plus: Press and hold the side button and volume down button at the same time.
  • On your iPhone 6s or earlier, including iPhone SE (1st generation): Press and hold both the Home button and the side button or the top button at the same time.
  • Keep holding the buttons until you see the recovery mode screen.
  • When you get the option to restore or update, choose Update.
  • Your computer will download the software for your device. If it takes more than 15 minutes, your device will exit recovery mode. Repeat steps 2-4.
  • Источник

    Оцените статью