SCP: Secret Laboratory
Увлекательный приключенческий хоррор, в котором вы сможете играть за персонал научного учреждения так и за подопытных монстров.
Геймплей
В начале игры вы должны выбрать за какой класс вы будете играть, вы можете играть за охранников, персонал класса D, ученых, повстанцев, а также можете играть за аномальных подопытных под кодовым названием SCP 173, SCP 049, SCP 106 и многих других.
Также у каждого класса будет своя цель, которую они должны достигнуть, чтобы завершить раунд. Некоторые цели включают в себя спасение из этого ужасного научного центра, другие в уничтожении аномалий и другие.
Особенности игры
В этом многопользовательском хорроре вы сможете играть как за людей, так и за ужасных монстров, где они будут сражаться друг с другом. Каждое существо будет обладать особенными способностями, а люди могут брать в руки разное оружие с помощью которого будут убивать аномальных существ. В игре будут проводиться разные мероприятия, в которых вы сможете взять участь. Также у вас будет возможность разговаривать с помощью микрофона своего устройства с другими игроками.
Источник
SCP — Containment Breach RUS 1.1.8
SCP Containment Breach — это инди-игра от первого лица. Игра основана на вики SCP Foundation.
Вы играете за D-9341, одного из многих испытуемых класса D, которых использует Фонд SCP, организация, занимающаяся сдерживанием и охраной аномальных существ и артефактов из мира. Игра начинается с того, что D-9341 отправляют в комнату содержания SCP-173. Однако во время испытания в комплексе происходят сбои, в результате чего происходит нарушение условий содержания во всём комплексе.
Эта игра находится под лицензией Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License.
Внимание! Приложение требует установки кэша:
- Скачайте apk файл и файл с кэшем соответствующей версии.
- Установите apk, но НЕ запускайте!
- Распакуйте zip архив с кэшем.
- Полученную папку переместите в /Android/obb/
- Теперь приложение можно запустить.
Источник
SCP — Containment Breach Mobile
SCP — Containment Breach Mobile – фантастическая игра на андроид. В ней вы будете играть роль испытуемого которого послали в секретную организацию Фонд SCP. В Фонде SCP проводятся исследования и часто там происходят смертельные и загадочные аномалии. Исследуйте многочисленные и разнообразные мрачные локации и ищите выход из них. На вашем пути то и дело будут появляться ужасные монстры, которые появляются, когда их не могут сдерживать. Продержитесь как можно дольше в игре и совершите побег из подземного бункера.
Оценка редакции
Оценка 101 пользователей
Требования к v 1.1.8
- Версия ОС: Android 4.4+
- Интернет: не требуется
- Кэш загружать только с сайта!
- Требуется свободного места: 300 Mb
Скачать игру SCP — Containment Breach Mobile
v1.1.8 Оригинал
Кэш к игре SCP — Containment Breach Mobile: папку из архива распаковать в /Android/obb/
— должно получиться так: /Android/obb/com.ALOBGames.SCP/
— установить apk, запустить игру!
v1.1.7 Оригинал
Кэш к игре SCP — Containment Breach Mobile: папку из архива распаковать в /Android/obb/
— должно получиться так: /Android/obb/com.ALOBGames.SCP/
— установить apk, запустить игру!
v1.1.6 Оригинал
Кэш к игре SCP — Containment Breach Mobile: папку из архива распаковать в /Android/obb/
— должно получиться так: /Android/obb/com.ALOBGames.SCP/
— установить apk, запустить игру!
v1.1.5 Оригинал
Кэш к игре SCP — Containment Breach Mobile: папку из архива распаковать в /Android/obb/
— должно получиться так: /Android/obb/com.ALOBGames.SCP/
— установить apk, запустить игру!
Дата обновления: 11 июня 2021
ANTIN
BraveAmbush
cd1
Aksel Manyface
Чтобы оставлять комментарии,
Ребят тупо скачайте ее на комп она даже на тостере пойдёт
Я слышал что мобильную версию делает один человек так что не судите сразу
Ребят какую версию скачать что бы было все норм с управлением? В последней камера глючит и двигаюсь ужасно.
user640387, если я правильно понял твою проблему, попробуй в настройках ограничение FPS меньше 40 или 30 поставить (точно не помню). Мне помогло, хотя хрен знает, как фпс вообще могут быть связаны с управлением.
Очень многа букав,я буду говорить про вселеную и не только эту игру,так чтл сразу говорю 9/10,есть пара не приятных багов но вам стоит поиграть в эту игру
//Геймплей\\
Решил начать с геймплея
Очень интересный
Вы в роли испутуемого D-Classа
Пытаетесь сбежать из комплекса фонда SCP ,по пути вам встретятьсч не мало SCP(Главным будет 173)
Вы можете попробовать добыть карту 5 уровня и уехать на лифте,договориться с SCP(не помню) компьютером,который поможет вам выйти если вы поможете ему
И т.д.,в игре не мало Документов обьясняющих лор,оружие,и вещи
Интересно,опасно страшно
//Визуал\\
Атмосфера-она присутствует,вам кажеться что вас сейчас убьют,или что то еще,можно обоссаться кипятком от скримеров,и т.д
Графоний тут нормальный и глаза не режет
//Сюжет/Лор\\
Охх
Сюжет я уже росказал,но повторю
Во время очередного експеримента
Над SCP 173,Компьютер(который scp) вырубает електричество отключая и себя , 173 сбегает. Поняв что произошло, вы пытаетесь сбежать. Найдя этот компьютер он попросит вас помочь ему дав пару квестов и т.д.
В целом все зависит от вас,и получиться сбежать или нет решать вам
Лор
Это пз**
SCP это огромная яма засыаная песком где 1 писчинка это целая история
На форумах можно найти множество SCP придуманых такими же как вы. Есть рофловые,есть серьйезные.
У каждого своя история,класс,условия содержания и т.д.
Я рекомендую каждому ознакомиться с этой вселеной
10/10 вселеная
Игра 9/10
Источник
Сыграть в SCP: Secret Laboratory
Об этой игре
SCP: Secret Laboratory это многопользовательский хоррор, основаный на игре SCP — Containment Breach от Undertow Games (2012 год). Для создания игры был использован игровой движок Unity, который обеспечивает высокую стабильность и детализацию. Игра находится в стадии бета, поэтому она может иметь большое количество багов и ошибок, которые обычно замечает большая команда тестеров и потом их исправляют.
Это полностью бесплатный хоррор, основаный на серии крипипаст Фонда SCP. Фонд сфокусирован на защите мира от существ, объектов или аномалий, которые не вписываются в границы нормального.
Подземная лаборатория страдает от многочисленных нарушений условий содержания. Во время этих событий, игрокам выдаются такие роли как:
- Персонал Класса Д — заключенные, содержащиеся в роли лабораторных крыс. Их задача сбежать из лаборатории Фонда без какого либо внимания остальных;
- Отряд Девятихвостая Лиса — отряд для нейтрализации опасностей и спасения Учёных;
- Учёный — невольный участник беспорядков, который пытается сбежать живым;
- Объект SCP — аномалия, пытающаяся убить как можно больше людей. На данный момент присутствуют всего лишь несколько таких объектов которые можно встретить в игре, но их количество будет прогрессивно увеличиваться в будущих обновлениях;
- Повстанцы Хаоса — предатели Фонда, пытаються спасти персонал Класса Д от гибели, чтобы получить ценную информацию.
Случайно генерируемые коридоры лаборатории и разделение по ролям делает игру особенной и полной неожиданных открытий! Вы никогда не знаете куда направляетесь или что Вас будет ждать за следующей дверью, не важно какую роль играете. Выиграет та команда, которая успешно закончила все задания.
Здесь много способов сражаться против врагов, от огнестрельного оружия до взрыва всего комплекса водородной бомбой.
В игре можно встретить такие аномалии как:
- SCP-173 — живая скульптура, которая передвигается только тогда, когда она находится вне поля зрения жертвы, и убивает людей ломая им шею;
- SCP-106 — гуманоид, способный проходить сквозь материю и отправлять жертвы в Карманное Измерение;
- SCP-049 — чумной доктор, который пытается “излечить” любого, кого встретит;
- SCP-914 — часовой механизм, который улучшает предметы.
- SCP-096 — «Скромник», который кричит и впадает в ярость, когда на него смотрят.
- SCP-939 — Монстр, который может увидеть вас только, если вы издаёте какие-то звуки.
Системные требования
- Минимальные:
- Требуются 64-разрядные процессор и операционная система
- ОС: Windows 8.1 or 10; 64 bit
- Процессор: Intel Core i3, 2 threads, 2 GHz
- Оперативная память: 3 GB ОЗУ
- Видеокарта: GeForce GT 720 1GB видеопамяти; требуется DX11
- DirectX: Версии 11
- Место на диске: 4 GB
- Рекомендованные:
- Требуются 64-разрядные процессор и операционная система
- ОС: Windows 8.1 or 10; 64 bit
- Процессор: Intel Core i5, 4 threads, 3 GHz
- Оперативная память: 4 GB ОЗУ
- Видеокарта: GeForce GTX 1050 Ti 2GB видеопамяти; требуется DX11
- DirectX: Версии 11
- Место на диске: 4 GB
The game is based on:
SCP — Containment Breach
Источник
Scp secret laboratory android
Hello everyone. Today we’re releasing version 11.1 of SCP: Secret Laboratory!
With Halloween behind us, we’ve been working to fix some of the more glaring issues found in the new features as we move them to something more balanced.
Like we’ve said back in October, SCP-330 and SCP-2176 were to be implemented as permanent additions; and we’re happy to report that they’ve finished transit to their new containment units. As of this update, these two SCP objects have been given a permanent home inside Site-02.
SCP-330, ”Take Only Two”
While it may not have had as many explosions as last year, 2021’s version of SCP-330 was an instant hit. Between the practical effects and the spectacular ones, the candy bowl helped define both the identity, and in-game experience of Halloween.
As promised, the object has been refined and is now a permanent addition to the game — awaiting visitors with a sweet tooth.
You can find SCP-330 in Test Chamber 01, or TC01 for short. TC01 has replaced the old SCP-012 room from SCP: Containment Breach. SCP-330 itself is located behind an airlock, which can only be operated from a keycard-locked control room. Try not to lock yourself in. unless you have something to break the glass with, overindulging in SCP-330 might be the only way to free yourself.
The permanent version of SCP-330 is much less theatrical than that experienced in October. Each of its candies now have a much gentler effect. While they still provide a lot of helpful gameplay applications, they no longer have the round-defining abilities that they had during the Halloween event. Even so, we’re very happy with the outcome, and we hope that you enjoy it.
SCP-2176, ”Ghostlight™”
This haunted light bulb was the second SCP object introduced in the Halloween update. It may not have been as spectacular as its sister feature, SCP-330, but still had plenty of tricks up its sleeve. Whether it was saving players from risky situations, or making those situations much worse, it bent the rules and shaped the round in unexpected ways — characteristics which we love to see in an SCP object.
As opposed to SCP-330, the Ghostlight hasn’t received many changes compared to its Halloween version. In fact, it’s mostly been buffed across the board, featuring a longer effect duration, SCP-914 interactions, and a generous helping of stability improvements.
You can find SCP-2176 in pedestals placed throughout the map, although there may be other ways to obtain it as well. Have fun, and be sure to bring your smudge sticks!
As a side note, we saw a lot of success in introducing these features as limited-time content, then taking the time to review them for permanent implementation. We’ll likely be doing this again, so make sure to keep your eyes open.
Balance Changes
11.1 is our first real opportunity to do a balance pass on the mechanics introduced in Parabellum; as we’ve now had a chance to observe the new content, and see how it plays out within the game. With that in mind, we’ve drafted a small collection of adjustments:
SCP-173
- Blink cooldown no longer increases by 0.6s for each observer. Its cooldown is now always 3.6s.
- Blink distance decreased to 12.5m, from 15.0m. Blink distance during Breakneck Speeds remains unchanged, at 22.5m.
Weapons
- Slightly buffed all suppressors; they now weigh less, and improve the firearm’s bullet accuracy.
- Removing the buttstock from your AK will no longer prevent aiming down the sights, however doing so is very inaccurate and does not reduce the recoil.
Other Changes
- SCP-268 can no longer be obtained through SCP-914. (This was an accidental addition committed during testing of SCP-914’s systems)
- Dropped body armor is now less likely to block small items. Items below a certain weight will be teleported on top of the dropped armour to improve visibility.
- The shotgun can now be unloaded and dry-fired like other firearms, and its performance is no longer compromised when playing on high-latency servers.
- The damage multiplier for friendly fire is now 40% by default. Existing configs remain unchanged.
- Fast round restart is now disabled by default. Existing configs remain unchanged.
- The default team assignment queue now repeats the sequence from the beginning if the number of players at the beginning of the round exceeds the amount of entries, instead of automatically spawning all excess players as Class-D personnel. The default sequence has also been modified to compensate for this effect.
- Ragdolls may now have force applied to them depending on cause of death. Being shot in the face might cause your character to tumble backwards, while SCP-096’s charge sends people flying.
- The spawntarget Remote Admin command has been replaced by the spawntoy command, which supports several new additions; including light sources and primitive objects for use with plugins.
- Added a destroytoy Remote Admin command for removing spawned toys.
- Doors spawned at runtime are properly added to the culling system.
- The Surface Zone now culls based on the player’s height in the game world. This fixes a bug where a player could get lost if they moved far enough away while in noclip, due to the entire zone being culled.
- The volume of SCP-173’s audio cues is now correctly tied to sound effect volume, which should prevent them from being much louder than other sounds.
- Added more invisible colliders to prevent people from jumping on some spots that are unreachable to SCPs.
- SCP-173’s Blink will no longer attempt to place them in the HCZ armory’s pit, which used to result in an instant death.
- Grenades no longer move at 500x the speed of sound when thrown in a moving elevator, or by an escaping player. This would cause the server to softlock until the physics engine caught up. (We referred to this bug as a “lore-accurate 018”.)
- Fixed a bug where the friendly-fire damage multiplier was being squared before use.
- Fixed the Logicer’s third-person model missing holes in its heat shield material.
- Fixed an exploit that allowed players to gain infinite ammo.
- Ammo boxes in the SCP-079 armoury should no longer spawn misplaced.
- Fixed camera movement animation playing when moving your mouse while picking up items.
- Fixed Micro H.I.D. sound that kept playing when a dead player gets quickly respawned.
- Fixed MTF-E11-SR often spawning misplaced in its rack.
- Fixed voice chat loudness indicators not having animated background.
- 173’s sound effects now properly respect the audio settings.
- The warning about body being expired for 049’s revival works again.
SCP-096 plush update
A few days before Halloween, we revealed that we partnered with Makeship to create plushie resembling SCP-096 — our first official piece of merchandise.
We want to thank you for your support. We’ve been absolutely floored by the amount of interest the community has shown. Our original goal was 200 units, but together we’ve absolutely smashed that, soaring well over 800 units sold. The proceeds from these sales are a genuine boost, and given that we’ve spent record amounts in developing Parabellum and the Halloween patch, it’s seriously helped to fund these two substantial updates.
We’ve really enjoyed partnering with Makeship, and seeing this kind of interest makes us optimistic about the future of SCP:SL merchandise.
Notice to Plugin Developers and Server Hosts
As part of this update, we’ve refactored several core parts of the code related to players. Most notably, the PlayerStats script has been remade from the ground up, and split into separate modules. These changes are not likely to affect normal players, who will likely just see performance and network improvements.
We’re confident that this new implementation is a lot cleaner and much more network-efficient, but as a result of the change, a lot of plugins will need to be re-written. Bear in mind that using outdated plugins might cause many issues, or may result in complete not-functioning. We aren’t responsible for any issues or oddities that may occur as a result of these cases. Keep your ear to the ground to ensure that your plugins are up-to-date.
Conclusion
This update serves two purposes:
To finalise the work started with the Halloween patch this year; and to mark the time we consider ourselves ready to start on future updates in earnest.
Extensive development work has already begun in finalising the upcoming Christmas patch, featuring some familiar faces and a few new ones. Soon after, we’ll start working on the next major update, which we aren’t quite ready to reveal yet.
In the meantime, have fun, and take it easy on the sugar! View Article
Источник