Unlock icloud apple support

Содержание
  1. If you can’t connect or sign in to iCloud
  2. Get help signing into iCloud
  3. If you can’t remember your Apple ID or password
  4. If you get a message that your Apple ID is locked or disabled
  5. If you can’t sign in to iCloud.com
  6. If you’re not able to sign in using cellular data only
  7. If you’re having trouble receiving verification codes, or your verification code is rejected
  8. If you see a Could Not Create Apple ID or Could Not Set Up iCloud message
  9. Other password prompts you might see
  10. If you are repeatedly prompted to enter your Apple ID password on your Mac or iOS device
  11. If you want to sign in to a third-party app but your password is rejected
  12. If you still need help
  13. Если вы забыли пароль для учетной записи Apple ID
  14. Использование собственного устройства для сброса пароля
  15. На iPhone, iPad, iPod touch или Apple Watch с watchOS 8 или более поздней версии
  16. На компьютере Mac с macOS Catalina или более поздней версии
  17. Использование доверенного номера телефона, доверенного адреса электронной почты, ключа восстановления или контакта для восстановления доступа
  18. Использование чужого устройства для сброса пароля
  19. Использование приложения «Поддержка Apple»
  20. Использование приложения «Найти iPhone»
  21. Если вы не можете изменить или сбросить пароль
  22. Activation Lock for iPhone, iPad, and iPod touch
  23. Here’s how it works
  24. If your device is lost or stolen
  25. If you forget your Apple ID or password
  26. Check for Activation Lock before you buy a device from someone else
  27. Before you give away your device or send it in for service
  28. Показываю как разблокировать iPhone без пароля и снять блокировку активации iCloud
  29. iToolab

If you can’t connect or sign in to iCloud

If you’ve set up your Apple ID and need help signing in to or using iCloud, follow these steps.

Get help signing into iCloud

Before you begin, check the Apple System Status page to make sure there are no outages or scheduled maintenances currently affecting iCloud and make sure that you’re signed in to iCloud with the same Apple ID on all of your devices.

If you can’t remember your Apple ID or password

If you can’t remember your Apple ID, check these settings and services to find it. If you’ve forgotten your Apple ID password, learn how to reset it.

If you get a message that your Apple ID is locked or disabled

If you or someone else enters your password, security questions, or other account information incorrectly too many times, your Apple ID automatically locks to protect your security and you can’t sign in to any Apple services. Learn how to unlock your Apple ID.

If you can’t sign in to iCloud.com

Learn what to do if you have trouble signing in to iCloud.com.

If you’re not able to sign in using cellular data only

Make sure that your iPhone, iPad, or PC has a strong Internet connection and that you’ve turned on cellular data on your iPhone or iPad by going to Settings > Cellular or Mobile Data. If this setting is off, you might not be able to access your Apple ID and iCloud when not connected to a Wi-Fi network.

If you’re having trouble receiving verification codes, or your verification code is rejected

Learn how to get a verification code and sign in to iCloud with two-factor authentication. If your device is running iOS 8 or OS X Yosemite or earlier, sign in using two-step verification instead.

If you see a Could Not Create Apple ID or Could Not Set Up iCloud message

If you see one of these messages, it means that you have exceeded the number of new Apple IDs you can set up with iCloud on a single device in one year. Learn what to do.

Other password prompts you might see

If you are repeatedly prompted to enter your Apple ID password on your Mac or iOS device

  • If you have recently restored your iPhone, iPad or iPod touch from an iCloud backup, the restore may not have completed. Stay connected to a reliable Wi-Fi network and power source until the restore finishes. Follow these steps if iCloud Backup couldn’t be completed or you can’t restore.
  • If you recently changed your Apple ID password, you might need to update your sign-in information with iCloud services you use. Make sure that each service is using your updated sign-in information on your device.
  • Check if you have Automatic Downloads enabled. If there is content ready to be downloaded, you may be prompted to enter your Apple ID and password to continue. Learn how to resume interrupted downloads.
  • If you are an organizer, parent, or guardian of a Family Sharing group, check if the prompt is a request from a child family member to make an iTunes Store purchase. You can then approve or decline the request.
Читайте также:  Айфон слетела прошивка модема

If you want to sign in to a third-party app but your password is rejected

If you want to access your iCloud information from a third-party app, you need to use an app-specific password. This helps protect your account by allowing you to sign in securely. Learn how to create and use app-specific passwords.

If you still need help

If you still need help signing in to iCloud, update your iPhone, iPad, and iPod touch to the latest version of iOS or iPadOS, and your Mac to the latest version of macOS. See the iCloud system requirements for more information.

Information about products not manufactured by Apple, or independent websites not controlled or tested by Apple, is provided without recommendation or endorsement. Apple assumes no responsibility with regard to the selection, performance, or use of third-party websites or products. Apple makes no representations regarding third-party website accuracy or reliability. Contact the vendor for additional information.

Источник

Если вы забыли пароль для учетной записи Apple ID

Если у вас возникают проблемы при попытке входа с помощью пароля для Apple ID, можно воспользоваться описанными здесь действиями, чтобы сбросить пароль и восстановить доступ к учетной записи.

Использование собственного устройства для сброса пароля

Чтобы сбросить пароль с любого доверенного iPhone, iPad, iPod touch, компьютера Mac или часов Apple Watch, выполните следующие действия.

На iPhone, iPad, iPod touch или Apple Watch с watchOS 8 или более поздней версии

  1. Перейдите в меню «Настройки».
  2. Нажмите [ваше имя] > «Пароль и безопасность» > «Изменить пароль».
  3. Если вы вошли в iCloud и у вас включена функция пароля, вам будет предложено ввести пароль для вашего устройства.
  4. Следуйте инструкциям на экране для смены пароля.

На компьютере Mac с macOS Catalina или более поздней версии

  1. Перейдите в меню Apple  > «Системные настройки» и нажмите Apple ID.
  2. Щелкните «Пароль и безопасность». Если необходимо ввести пароль для Apple ID, нажмите «Забыли Apple ID или пароль?» и следуйте инструкциям на экране. Следующий шаг можно пропустить.
  3. Нажмите «Сменить пароль», затем введите пароль, с помощью которого вы разблокируете компьютер Mac.

Использование доверенного номера телефона, доверенного адреса электронной почты, ключа восстановления или контакта для восстановления доступа

  • В некоторых случаях вы можете сбросить свой пароль, используя доверенный номер телефона и доверенный адрес электронной почты.
  • Если вы используете ключ восстановления для защиты учетной записи, то можно с его помощью спросить пароль на iPhone, iPad или iPod touch. Узнайте подробнее об использовании ключа восстановления.
  • Если вы уже указали контакт для восстановления доступа, этот контакт может помочь вам сбросить пароль на вашем iPhone, iPad или iPod touch. Узнайте подробнее об использовании контакта для восстановления доступа.

Использование чужого устройства для сброса пароля

С помощью приложения «Поддержка Apple» или «Найти iPhone» можно сбросить пароль для учетной записи Apple ID на iPhone, iPad или iPod touch друга либо родственника. Можно даже посетить магазин Apple Store и попросить воспользоваться устройством в магазине.

Использование приложения «Поддержка Apple»

Попросите друга или члена семьи открыть App Store и загрузить приложение «Поддержка Apple» на свой iPhone, iPad или iPod touch. Не удается загрузить приложение «Поддержка Apple»?

Откройте приложение «Поддержка Apple» и выполните следующие действия:

  1. В разделе «Темы» нажмите «Пароли и безопасность».
  2. Нажмите «Сбросить пароль Apple ID».
  3. Нажмите «Начать», а затем нажмите «Другой Apple ID».
  4. Введите идентификатор учетной записи Apple ID, пароль для которой необходимо сбросить.
  5. Нажмите «Далее» и следуйте инструкциям на экране, пока не получите подтверждение об изменении пароля для Apple ID.

На устройстве не будут сохраняться никакие введенные вами сведения.

Использование приложения «Найти iPhone»

Если ваш друг или член семьи использует iOS 9–12 и не может загрузить приложение «Поддержка Apple», используйте вместо него приложение «Найти iPhone».

  1. Откройте приложение «Найти iPhone».
  2. При отображении экрана входа убедитесь, что поле идентификатора Apple ID пусто. Если отображается имя другого пользователя, сотрите его.
  3. Нажмите «Забыли Apple ID или пароль?» и следуйте инструкциям на экране.
Читайте также:  Смарт часы hw22 не принимает звонки с айфона

Не отображается экран входа? Нажмите «Выйти». После выхода убедитесь, что поле идентификатора Apple ID пусто. Затем нажмите «Забыли Apple ID или пароль?» и следуйте инструкциям на экране.

Если попытка выполнить предыдущие шаги не удалась или если вы живете в стране или регионе, где приложение «Поддержка Apple» недоступно, можно сбросить пароль и получить доступ к своей учетной записи с помощью функции ее восстановления. В некоторых случаях вы можете ускорить процесс восстановления учетной записи или сразу же сбросить пароль путем введения шестизначного кода, отправленного на ваш основной адрес электронной почты. Узнайте подробнее о восстановлении учетной записи .

Если вы не можете изменить или сбросить пароль

Если вы выполнили предыдущие шаги, но изменить или сбросить пароль не удалось, попробуйте выполнить указанные ниже действия.

  1. Перейдите на сайт iforgot.apple.com.
  2. Введите идентификатор Apple ID. Забыли свой идентификатор Apple ID?
  3. Выберите пункт со сбросом пароля и нажмите кнопку «Продолжить».
  4. Выберите один из вариантов: ответить на контрольные вопросы, получить сообщение по электронной почте или ввести ключ восстановления.* Узнайте, что делать, если сообщение о проверке или сбросе не пришло.
  5. Следуйте инструкциям на экране для сброса пароля.

После сброса пароля будет предложено войти в систему еще раз с помощью нового пароля. Возможно, вам потребуется также обновить пароль в меню «Настройки» на своих устройствах.

Источник

Activation Lock for iPhone, iPad, and iPod touch

Find My includes Activation Lock—a feature that’s designed to prevent anyone else from using your iPhone, iPad, or iPod touch, if it’s ever lost or stolen. Activation Lock turns on automatically when you turn on Find My on your device.

Activation Lock helps you keep your device secure, even if it’s in the wrong hands, and can improve your chances of recovering it. Even if you erase your device remotely, Activation Lock can continue to deter anyone from reactivating your device without your permission. All you need to do is keep Find My turned on, and remember your Apple ID and password.

With watchOS 2 and later, you can use Activation Lock to protect your Apple Watch. And with macOS Catalina or later and Mac computers that have the Apple T2 Security Chip or Apple silicon you can use Activation Lock to protect your Mac, too.

Here’s how it works

Each time an iPhone, iPad, iPod touch, Apple Watch, or Mac computer that has an Apple T2 security chip or Apple silicon is activated or recovered, the device contacts Apple to check whether Activation Lock is turned on.

Activation Lock turns on automatically when you set up Find My.* After it’s turned on, Apple securely stores your Apple ID on its activation servers and links it to your device. Your Apple ID password or device passcode is required before anyone can turn off Find My, erase your device, or reactivate and use your device.

If your device is lost or stolen

If you ever misplace your device—whether it’s lost or you think it might have been stolen—you should immediately use Mark As Lost in the Find My app.

Mark As Lost locks your screen with a passcode and lets you display a custom message with your phone number to help you get it back. You can also remotely erase your device if needed. Your custom message continues to display even after the device is erased.

While Activation Lock works in the background to make it more difficult for someone to use or sell your missing device, Lost Mode clearly shows anyone who finds your device that it still belongs to you and can’t be reactivated without your password.

If you forget your Apple ID or password

Your Apple ID is the account that you use to sign in to all Apple services. Usually, your Apple ID is your email address. If you forget it, we can help you find your Apple ID.

Читайте также:  Apple судился с samsung

If you can’t find your Apple ID or reset your password, you’ll lose access to your account and might be unable to use or reactivate your device. To help prevent this, visit your Apple ID account page periodically to review and update your account information.

Check for Activation Lock before you buy a device from someone else

Before you buy an iPhone, iPad, or iPod touch, from someone other than Apple or an Apple Authorized Reseller, make sure that the device is erased and no longer linked to the previous owner’s account.

On a device with iOS or iPadOS 15 or later that is protected by Activation Lock, you see an «iPhone Locked to Owner» screen when you turn on or wake the device. Don’t take ownership of any used iPhone, iPad, or iPod touch if it’s protected by Activation Lock.

If you don’t see that screen, follow these steps to check if the device is ready to use:

  1. Turn on and unlock the device.
  2. If the passcode Lock Screen or the Home Screen appears, the device hasn’t been erased. Ask the seller to follow the steps below to completely erase the device. Don’t take ownership of any used iPhone, iPad, or iPod touch until it’s been erased.
  3. Begin the device setup process.
  4. If you’re asked for the previous owner’s Apple ID and password, the device is still linked to their account. Hand the device back to the seller and ask them to enter their password. If the previous owner isn’t present, contact them as soon as possible and ask them to use a browser to remove the device from their account. Don’t take ownership of any used iPhone, iPad, or iPod touch until it has been removed from the previous owner’s account.

A device is ready for you to use when you see the Hello screen.

Before you give away your device or send it in for service

Make sure that you turn off Find My on your device before you give it away or send it in for repair. Otherwise, your device is locked and anyone that you give the device to can’t use it normally and Apple technicians can’t perform service repairs. Just sign out of iCloud and then erase all content and settings. This completely erases your device, removes it from your Apple ID, and turns off Find My.

Источник

Показываю как разблокировать iPhone без пароля и снять блокировку активации iCloud

Всем привет! Сразу же хочу оговориться — речь пойдет не только об iPhone, но и об iPad | в противном случае название заголовка было бы ну очень длинным. Для начала расставим все точки над «i». Программа, о которой сегодня пойдет речь, должна использоваться в первую очередь для личного пользования — я не рассматриваю версию программы, предназначенную для юридических лиц. Эта инструкция представлена исключительно в ознакомительных целях.

Утилита предназначена только для разблокировки своего устройства (ну может быть еще, чтобы помочь своим родным, так как одна копия программы работает с пятью устройствами) в тех случаях, когда вы забыли пароль, потеряли чек и никак не можете восстановить доступ к своей учетной записи, а Apple вам ничем помочь не может. Правила там довольно строгие.

iToolab

У программы есть некоторые ограничения, о которых лучше поговорить в самом начале:

  • Сброс код-пароля, Touch ID и Face ID возможен на любых телефонах с операционной системой iOS 7+ | 14.6 тоже поддерживается. Старые версии остались за бортом, так как их поддержка нецелесообразна. Сброс также возможен на iPad и iPod Touch.
  • Снятие блокировки активации iCloud доступно только на смартфонах, начиная с iPhone 5s и до iPhone X. Поддерживаются не все модели iPad (список устройств доступен на страничке загрузки программы). Версия iOS 12+ ЭТО ВАЖНО! После проведения данной процедуры устройство будет работать с Jailbreak’ом, и более вы не сможете обновлять свой телефон или планшет, в противном случае устройство снова будет заблокировано iCloud’ом.

Вообще я не хочу искусственно удлинять статью, описывая все примечания, которые сопутствует той или иной функции, но самые главные я постараюсь обозначить. А так они все перечислены на сайте программы | раздел «Tech Specification».

Источник

Оцените статью